Wat is beter? U of jij schrijven?
Ik krijg regelmatig de vraag: moet ik ‘u’ of ‘jij’ gebruiken op mijn website? Het makkelijkste antwoord om te geven is dan: “waar jij je het prettigst bij voelt”. Maar...
CrossContext is een marketing & communicatie adviesbureau gevestigd in het Friese Wolvega.
Ervaring
Als freelance copywriter met marketing als specialisme en meer dan 35 jaar ervaring in marketing- en communicatiefuncties, help ik bedrijven met hun communicatie. De teksten die ik als copywriter schrijf, bevatten zorgvuldig geselecteerde woorden, die mensen na het lezen ervan doen beslissen om met jou in zee te gaan. Woorden die hun doen beseffen: ‘Ja, dit is wat ik nodig heb.’
Content
Een goede tekst is eigenlijk net als een gesprek of een goed boek waarbij je niet echt merkt dat je iets aan het lezen bent. Je zit zo in het verhaal dat je het voor je ziet. Door mij content van hoge kwaliteit voor je website en blogs te laten schrijven en te publiceren, trek je automatisch meer bezoekers. Als copywriter vindt ik altijd de juiste balans tussen tekstlengte, kwaliteit en toegevoegde waarde.
Story telling
Iedereen kan schrijven. Maar dat is nog geen copywriting, want niet iedereen kan de essentie van een tekst op de juiste manier overbrengen. Een goede tekst is eigenlijk net als een gesprek of een goed boek waarbij je niet echt merkt dat je iets aan het lezen bent. Je zit zo in het verhaal dat je het voor je ziet. Een ervaren copywriter weet precies waar de doelgroep op zit te wachten.
Op maat geschreven
Door de jarenlange ervaring als marketing manager en freelance copywriter worden de (reclame) teksten op maat geschreven voor jouw product of dienst. Bij het schrijven van jouw reclameteksten ben ik bij wijze van spreken even onderdeel van je salesteam. Het draait dan allemaal om de voordelen van jouw product of dienst. Het maakt totaal niet uit in welke branche je actief bent.
Onderscheidend
Het creëren van de meest effectieve inhoud van een reclame of advertentie wordt steeds moeilijker en goede copy wordt steeds waardevoller, want het is tegenwoordig veel moeilijker om de aandacht van de lezer vast te houden en jouw informatie onderscheidend te krijgen. Mensen worden ook steeds slimmer in het herkennen van reclame en zullen niet zomaar aannemen wat je in je reclame uiting schrijft. Tijd dus om hiervoor een freelance copywriter in te schakelen.
Contact
Ben jij op zoek naar een freelance copywriter met marketing skills? Een ervaren tekstschrijver voor het schrijven van een overtuigende reclametekst, blog of een pakkende slogan? Wil je dat ik als freelance copywriter jouw bedrijf, product of dienst op een krachtige en overtuigende wijze bij jouw doelgroep onder de aandacht breng? Neem dan contact met me op.
Check de website voor meer informatie.
Goede copywriting dat maakt indruk